top of page

Zet een vrijwilliger origineel in de bloemetjes!

Tijdens het afgelopen jaar zijn er verschillende doelgroepen binnen onze maatschapij sterk naar voor gekomen en is er merkbaar een trend naar herkenning. Vrijwilligers zijn één van deze groepen die de nodige aandacht verdienden. 

Groeikaartjes speelde in op deze doelgroep.

Illustratie strook 3 website haus.png
Hoe groeikaartjes zijn product inzet op de vrijwillegersmarkt
Tekengebied 1.png

Hoe bedank je iemand die nauw aan je hart ligt of die je de laatste maanden uit de nood heeft geholpen... niet zo eenvoudig in de huidige omstandigheden. Groeikaartjes zag hier een markt in en ontwierp daarvoor een uniek hand geschept papiersoort die ervoor zorgt dat het papier wordt omgezet in een mix van 4 weidebloem soorten!
Een uniek, ecologische en milieuvriendelijke concept die iedereen gelukkig maakt, maar hoe zet je dit in de markt!

Handscheppen-min.jpg
Een product met een dubbele inslag
Emotiemarketing

Wie kan een doelgroep het beste aanzetten om iets te doen dan de doelgroep zelf.

Onderzoek heeft uitgewezen dat onze aankoopbeslissingen voor 95 procent gebaseerd zijn op emotie. Het voordeel van een emotionele boodschap is dat het beter gelezen, gezien, geloofd en onthouden wordt. Je kunt dus zeggen dat het een goede basis is om een relatie met een merk op te bouwen en -heel belangrijk- te onderhouden. Een merk dat de consument in het hart raakt, krijgt gegarandeerd een plek in het hoofd! Toch worden emoties te weinig op een strategische manier ingezet.

 

Hoe voeg je nu emotie toe in jouw boodschap? We worden boos, blij, verdrietig of verrast door de dingen om ons heen. Al deze emoties zorgen voor een natuurlijke reactie in de vorm van gedrag. Als ondernemer wil je ervoor zorgen dat je door middel van emotie iemands (aankoop-)gedrag kunt beïnvloeden.

​

Emotie toevoegen aan content is een goed instrument voor wie een langdurige relatie met de klant wil aangaan. Het is geen volledige vervanger voor de rationele marketingboodschap, maar indien de emotie op de juiste manier wordt ingezet, zal het merk sneller in de top of mind van de klant blijven hangen. Met de juiste mix geef je zowel op korte als lange termijn een boost aan je merk!

​

Vind je dat emotie ook uw merk of product kan laten groeien maar kom je er niet helemaal uit hoe je dit moet doen of ben je op zoek naar een specialist die bijstuurt waar mogelijk? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op!

Social media

+230%

gemiddelde bezoekers

Content hub

186.000

gemiddelde view rate

CTR / ADV.

5,5%

clik-to-open rate

stefaan foto template cases-min.jpg
Benieuwd welke content wij
voor jou kunnen maken?
Contacteer ons vandaag nog.

+32  478  95  04  69

Ben je nog geen lid van onze Content Academy?
Schrijf je vandaag in en ontvang maandelijks onze
content marketing besprekingen in je mailbox. 
Afb. hoofding mail case box.jpg
logo HAUS academy.png
bottom of page