©2019 by HAUS designstudio.

Met de juiste branding maak je van

je merk een totaalverhaal.

Als merk het juiste doelpubliek bereiken, vergt de nodige zelfkennis. Niet wát je maakt is belangrijk, maar waarom je het maakt. Waarom zouden mensen jouw product kopen, en niet dat van je grootste concurrent? Omdat het verhaal van jouw merk, het verhaal is dat het meest inspireert. In een brandingtraject komt het er dus op aan eerst op zoek te gaan naar de juiste merkstrategie.

Startbeeld Noi website.jpg

Huisstijl

Het belang van een identiteit in een huisstijl.

Noi is een veelzijdige durfal, die vanwege haar telent, uitstraling en exotische looks zeer tot de verbeelding spreekt als actrice en danseres. Voor Noi hebben we de exotische uitstraling doorgetrokken in een huisstijl die haar identiteit helpt uitstralen.

volvo.png

Volvo

Rebranding

Aankleding verdeel centrum gent

Design in en outdoor signalisatie.
Toepassing corporate identity.

volvo.png

Volvo
Check your safety

Concept communicatie veiligheid. 

Concept voorstel veiligheidsvoorschriften toegankelijk maken voor alle werknemers binnen de Volvo groep.

1_logo.jpg
2_brochure.jpg
3_safty sluis.jpg

Studio100
Corporate identity musical 14-18

Aankleding verdeel centrum gent

Concept look and feel, corporate design, merchandising, interieur ontwerp foyer voor de Musical 14-18.