top of page

Ga met ons in gesprek

Gepassioneerde online marketing & content maker

Stefaan is een online marketeer en content maker met een ruime ervaring in BtoB, BtoC en Direct marketing.

Daarnaast heeft hij 15 jaar ervaring als Artistiek Directeur voor productiehuizen zoals Studio100 en Disney waar hij zijn stempel op tal van musicals, theater voorstellingen, live shows & branding zette door middel van visuele storytelling.

Bij de 3D-musical Alice in Wonderland (2011) had hij de creatieve leiding en nam visuele storytelling in new media art voor zijn rekening. Hiervoor ontving Stefaan in 2011 een award voor Beste Creatieve Prestatie tijdens de uitreiking van de Vlaamse Musical Awards.

De succesvolle musical 40-45 komt tevens van zijn hand.  

Ondertussen heeft hij zich gespecialiseerd in online marketing met specialisatie in inbound marketing binnen de social media advertentiewereld. 

Stefaan maakt nu gebruik van zijn succesvolle technieken om doelgerichte online campagnes te realiseren voor zijn klanten!

In 2011 won Stefaan Haudenhuyse

de Content AWARD voor de beste creatieve prestatie

voor het verhaal Alice in Wonderland.

Stefaan Haudenhuyse

15 jaar visueel contentmaker van Studio100

IMG_2263.jpg
Stefaan met zwarte pull achter computer-
Ballonetje social media like.png
Ballonetje social media strategie.png
Ballonetje Inbound marketing.png
bottom of page