Opstellen
Sales funnel

1

Samen leggen we de overkoepelende content marketingstrategie vast (online én offline). We nemen de tijd om de doelstellingen, de usp’s voor de doelgroepen, de kanalen (online én offline)… vast te leggen in een overkoepelende content marketingstrategie. Samen brengen we één lijn in je communicatie online (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest).

Content plan

2

We vertalen de strategie samen naar een content plan voor je sociale media, aan de hand van een content kalender.  De content strategie wordt in een content plan en kalender gegoten met concrete onderwerpen, publicatiedata en de geschikte sociale media kanalen. We brengen een rode draad in jouw online communicatie en plannen alles...

Creatie

3

Creëren van video’s, social media posts, klantencases, e-books, … Wil je graag hulp voor de content creatie? Dan kan je beroep
doen op ons creatief team (copywriters, videocrew, grafisch designers, …)

Adverteren

4

De content posten en adverteren op je sociale media en website. Opmaken en uitsturen van

e-nieuwsbrieven.  Door te adverteren op de sociale media kan je nieuwe doelgroepen aanboren, meer leads verzamelen en je naambekendheid vergroten. Wij tekenen de advertentiestrategie uit, zetten de online advertising campagnes op, budgetteren en rapporteren.

Resultaten

5

Online is alles meetbaar. We volgen de cijfers op om zo de gewenste doelstellingen te bereiken. Je wil meer offerteaanvragen, meer leads voor je sales team, je merkbekendheid en imago boosten. HAUS houdt niet van een vinger-in-de-lucht-aanpak, maar volgt de impact van je content marketing, website en social media op door analyses.